Dünyanın sonu değil Kimi

3

Mika Hakkinen’i emekli etmek için yıllarca mücadele vermiş Schumacher baba, Sauber’den fırlayıp McLaren’da Hakkinen’in yerini alan yeni yetme Kimi Raikkonen’i görünce küplere biner ve gözdağı verip en baştan tepelemek için çeker kenara konuşur…

kimi

MSC: Şşşt, sıpa! Gel bakayım iki çift lafım var sana.

RAI: Bağa mı dedin bey amca?

MSC: Bak olum daha çaylaksın, bilmezsin diye diyorum; buralar hep benim, bana Kıdemli Başçavuş Amiral rütbesini vosvos sırtında vermediler tamam mı!

RAI: Yaw bey amca bi dur allasen…

MSC: Heyt! Benim adım Başamiral Binbaşı Şumi. Bey amca da senin bubandır!

RAI: Ya bey amca git işine, ben o dandik sauber’i 6. sıraya koymuş adamım.

MSC: Bak evladım şimdiye kadar kimler yan aynalarımda küçülerek kaybolup giden adamcıklar haline geldiler. Benim işim bu. Bi tek benim yaveri yok etmiyorum, o da bariyer görevi gördüğü için.

RAI: Bey amcacım bak ben gümüş tulumu giydim bi kere… öyle küçülmeye de niyetim yok, hem daha yeni büyüyorum.

MSC: Sen çok yağmurlu yerde yetiştin diye mi böyle sulusun… Bak 5 kez şampiyonum. Fangio dedeyi yere sermek üzereyim, arıza çıkarma işte… 2-3 şampiyonluk daha alayım gidip kayak yapıcam lan, yoksa sokmuşum F1’ine…

94333

RAI: Bey amca sokmuşun sokacağın kadar hala hırs peşindesin. Nedir bu dedelerin gençlik ayakları anlamıyorum, git dizlerine battaniye ser bey amcacım, al gasteni eline… dert etme, gerisi bende!

MSC: La kime anlatıyorum ben eşşek sıpası! Ben tek lafımla konkort anlaşmasına madde koyduran adamım lan…

RAI: Bey amcacım o dediğin uçak be yaa.. sen iyice uçmuşsun!

MSC: Lan, uçak diyo yaa, sen bebesin bilmezsin daha kağıt işlerini, merak etme öğretecekler sana da.

RAI: Lan kağıt işi de mi var burada, ben sadece gaza basıyorum!

MSC: Tabi olum, yarış aslında orada kazanılıyo da karıştırma şimdi… Sırası geldikçe öğreneceksin. Önce takımı etrafında toplaman lazım falan filan işte…

RAI: Hop bi dakka! sen bana iyiden iyiye çekirge muamelesi yapmaya başladın. Bak yine söyliyim benim tulum gümüş!

MSC: Lan başlatma şimdi gümüşünden, tulumundan. Yaşının yarısı kadardır pistte turluyorum lan ben, çeneni azcık tut sıpa…

RAI: Haa evet bak Spa’yı sevdim ben, orası güzel!

MSC: Deliricem şimdi, oğlum bak piste çıkınca eğer önünde ben varsam ki kesin önünde bi yerde olucam, aynamda kal tamam mı… Geçeyim falan dersen avucunu yalatırım!

RAI: Yok ben dondurma seviyorum, az bekle!

1111111

MSC: Yok bu böyle olmayacak… Bak ne diyecem şimdi sana… Daha öğrenmen gereken çok şey var, zaman alır bunlar ama o soğuk kafan için özetlemeye çalışayım yine de: İşler öyle her zaman gaz pedalıyla yürümez buralarda, bunun kuralı var, açığı var, gri rengi var, Bay E. ‘nin bi tarafını yalamak var…

RAI: Yok dondurma seviyorum dedim ya…

MSC: Sus lan, dinle… sonra reyting pastasının en büyük dilimi var, deli Max’e karı ayarlama işi var, motor verdiğimiz takımlardan barikat yapma işi var, Bridgestone bile bana çalışıyo olum, sadece bana! Sen daha nereye düştüğünü bilmiyon…

RAI: Aman be bey amca, iyice ütüledin kafamı beyi-namcıklaması geçiricem. Bak ne dicem; Bundan böyle bunların hiçbirini önemsemiyorum ben. (Hımm önemsememek, iyiymiş lan.) Dünyanın sonu değil ne de olsa… Gidip uyucam lan ben!

matrix hikayesi burada başlar

MSC: [İçinden] Anlaşıldı, mecbur gaz pedalıyla dövecem bunu! Kanadını uçurtucam, tekerini kopartıcam…

8382591

Kimi uyurken de dünya dönmeye devam eder… Yemediği dondurmalar erimez… Motorlar hala çığlıklar atmaktadır… Kimi uyudukça dünyayı kaçırmaktadır ama bildiğiniz gibi durumu pek sallamayacaktır…

Yıllar yılları kovalar, Kimi sanki rüyadaymış gibi ne arızaları, ne takım hatalarını, ne rakiplerinin çakallıklarını, ne de kendi hatalarını önemsemez. Habire “dünyanın sonu değil” deyip durur…

Peki sonunda ne olur;

9e74ce5985a5b360b715694fd75ced42

 

 

Oha, bunu ne ara yaptım ben!

 

 

 

kimi_625

 

 

 

Sevimli bi’şey lan bu!

 

 

3256816266_1_3_sqAf5YD2

 

 

Aha anası, çeneni tut oğlum! Ananı… oğlum dedim! hişştt….

 

 

 

 

kimi-t

Aga yapacak bi’şey yok, yedik bi nane ama…

Önemsemeye başlıyorum galiba…

 

Lan yoksa Jenni daha mı iyiydi… İyi mi ettim, kötü mü bilemedim ki(!)?